Advertisement

ארטיום דולגופיאט טוקיו - איך לגדל אלופים // מאמר המערכת - הארץ - ארטיום דולגופיאט (רדאד ג'בארה) אלכס, כשאתה יוצא הפעם לתחרות האולימפית עם ארטיום, זה באמת מרגיש אחרת?

ארטיום דולגופיאט טוקיו - איך לגדל אלופים // מאמר המערכת - הארץ - ארטיום דולגופיאט (רדאד ג'בארה) אלכס, כשאתה יוצא הפעם לתחרות האולימפית עם ארטיום, זה באמת מרגיש אחרת?. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. מכירים אותי וזה עוזר לי. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום סיים במקום הראשון עם ציון של 15.066 נקודות, שהקנו לו את מדליית הזהב!

הוא עבר כבר הרבה אליפויות עולם, זכה במדליות ואני מניח שהוא יידע להגיע למשחקים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. מישה זילברמן עם סנסציה בפתיחת טורניר הבדמינטון. Величезна гордість і велике хвилювання для всього народу ізраїлю», — написав він у twitter. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו:

דולגופיאט: "מנסה לא לחשוב על הציפיות לקראת טוקיו"
דולגופיאט: "מנסה לא לחשוב על הציפיות לקראת טוקיו" from images1.ynet.co.il
אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט זוכה לפני זמן קצר במדליית. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט, שיעלה בשעה 11:00 לגמר תרגיל הקרקע, הוא מהבודדים שנמצאים בכפר האולימפי מהיום הראשון בו נפתחו המשחקים האולימפיים, ממתין לתרגיל הגמר שלו היום כבר למעלה משבוע. Величезна гордість і велике хвилювання для всього народу ізраїлю», — написав він у twitter. אולימפידת טוקיו 2020| רז הרשקו ואורי ששון בג'ודו / אתלטיקה נכנסת לתחרות עם דיאנה וייסמן ,חנה קנייזבה מיננקו.

Величезна гордість і велике хвилювання для всього народу ізраїлю», — написав він у twitter.

עם סיום יום התחרויות, המתעמל הישראלי מוליך את דירוג המתעמלים עם ציון של 15.2 נקודות. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. Get the forecast for today, tonight & tomorrow's weather for טוקיו, טוקיו, יפן. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט העפיל לפני דקות אחדות לגמר הקרקע במשחקים האולימפיים, לאחר שסיים את מקצה המוקדמות כשהוא מדורג ראשון מבין כלל המתחרים ארטיום התחרה מוקדם הבוקר, בבית. ארטיום דולגופיאט עלה לגמר הקרקע מהמקום הראשון. ארטיום דולגופיאט (רדאד ג'בארה) אלכס, כשאתה יוצא הפעם לתחרות האולימפית עם ארטיום, זה באמת מרגיש אחרת? משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב הראשונה באולימפיאדת טוקיו ובענף התעמלות. הוא עבר כבר הרבה אליפויות עולם, זכה במדליות ואני מניח שהוא יידע להגיע למשחקים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

לאורך השנים צבר הישגים משמעותיים ומרשימים ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט עלה לגמר הקרקע מהמקום הראשון. עוד לפני שנתחיל עם המשלחת הישראלי, נפנה לדרמה המתגלגלת עם סימון ביילס: אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו:

מתרגל לתהילה: דולגופיאט חוגג את המדליה - ספורט 5
מתרגל לתהילה: דולגופיאט חוגג את המדליה - ספורט 5 from www.sport5.co.il
הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר. רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ארטיום דולגופיאט מועמד מוביל לזהב, חנה מיננקו מחפשת סנסציה. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

הוא עבר כבר הרבה אליפויות עולם, זכה במדליות ואני מניח שהוא יידע להגיע למשחקים.

Вітаємо зі здобуттям золотої медалі на олімпіаді в токіо. ארטיום דולגופיאט | laurence griffiths/getty images. עוד לפני שנתחיל עם המשלחת הישראלי, נפנה לדרמה המתגלגלת עם סימון ביילס: לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. Величезна гордість і велике хвилювання для всього народу ізраїлю», — написав він у twitter. עם סיום יום התחרויות, המתעמל הישראלי מוליך את דירוג המתעמלים עם ציון של 15.2 נקודות. ארטיום דולגופיאט מועמד מוביל לזהב, חנה מיננקו מחפשת סנסציה. ארטיום דולגופיאט העפיל לפני דקות אחדות לגמר הקרקע במשחקים האולימפיים, לאחר שסיים את מקצה המוקדמות כשהוא מדורג ראשון מבין כלל המתחרים ארטיום התחרה מוקדם הבוקר, בבית. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. לאורך השנים צבר הישגים משמעותיים ומרשימים ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200.

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ארטיום דולגופיאט | laurence griffiths/getty images. ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

N12 - טוקיו 2020: ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב באולימפיאדה
N12 - טוקיו 2020: ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב באולימפיאדה from img.mako.co.il
ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו. מישה זילברמן עם סנסציה בפתיחת טורניר הבדמינטון. Hi/low, realfeel®, precip, radar, & everything you need to be ready for the day, commute, and weekend! ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. מכירים אותי וזה עוזר לי. ארטיום דולגופיאט עלה לגמר הקרקע מהמקום הראשון. אין לי מילים לתאר את ההרגשה.

ארטיום דולגופיאט מועמד מוביל לזהב, חנה מיננקו מחפשת סנסציה.

ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. Hi/low, realfeel®, precip, radar, & everything you need to be ready for the day, commute, and weekend! אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ארטיום דולגופיאט (רדאד ג'בארה) אלכס, כשאתה יוצא הפעם לתחרות האולימפית עם ארטיום, זה באמת מרגיש אחרת? האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: ארטיום דולגופיאט, שיעלה בשעה 11:00 לגמר תרגיל הקרקע, הוא מהבודדים שנמצאים בכפר האולימפי מהיום הראשון בו נפתחו המשחקים האולימפיים, ממתין לתרגיל הגמר שלו היום כבר למעלה משבוע. ארטיום דולגופיאט | laurence griffiths/getty images. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. מישה זילברמן עם סנסציה בפתיחת טורניר הבדמינטון. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב הראשונה באולימפיאדת טוקיו ובענף התעמלות.

Posting Komentar

0 Komentar